خرید از بانه

خرید تلویزیون و انواع لوازم خانگی از بانه
چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ

بهترین تلویزیون کدام است ؟

یکی از سخت ترین تصمیماتی که هنگام خرید تلویزیون های ال ای دی معمولا با آن روبرو هستیم انتخاب برند تلویزیونی است که می خواهیم انتخاب کنیم.

تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ ؟ سونی بهتر است یا ال جی ؟ و این نوع سوالات همیشه دغدغه کسانی است که می خواهند تلویزیون مناسبی تهیه کنند.

بهترین تلویزیون کدام است ؟

اگر در بازار جستجو کنید و این سوال را از فروشنده های تلویزیون های ال ای دی بپرسید پاسخ های متفاوتی می شنوید دلیل این امر هم این است که واقعا سلیقه ها متفاوت است و هر فردی انتخابهای متفاوتی دارد .

بعضی از افراد دوست دارند کیفیت تصویر بالایی را تجربه کنند و عاشق تلویزیون های ۴K هستند و برخی هم دوست دارند امکانات و قابلیت های بیشتری را تجربه کنند.

با توجه به تجربیاتی که ما در زمینه فروش تلویزیون ال ای دی داشته ایم می خواهیم تا حدودی به این سوال پاسخ دهیم.

تلویزیون ال جی ، سامسونگ ، سونی ، پاناسونیک و فیلیپس همه تلویزیون های خیلی خوبی هستند و فکر نکنید که مثلا ال جی از سامسونگ یا سونی خیلی بهتر است شاید تفاوت آنها بسیار کم باشد به طوریکه کاملا قابل چشم پوشی است.

قبل از اینکه خرید تلویزیون را انجام دهید اول بپرسید که دستگاه شما باید چه قابلیت هایی داشته باشد ؟ کدام ویژگیها برای شما مفیده و دوست دارید کدام کارآیی را داشته باشد.وقتی به پاسخ این سوال پی بردید می توانید انتخاب خود را محدود تر کنید و درک بهتری از خواسته خود داشته باشید.

تلویزیون های ال جی از لحاظ امکانات نرم افزاری بسیار کاربرپسند هستند و رابط کاربری خوبی دارند کنترل جادویی ال جی ممکن است از برندهای دیگر بهتر باشد ولی شاید تلویزیون سامسونگ و سونی به اندازه ال جی رابط کاربری دلنشینی نداشته باشند.پس کسانی که به امکانات اهمیت بیشتری می دهند مشخص است که برند ال جی برای آنها بهترین گزینه خواهد بود.

از لحاظ کیفیت تصویر هم بین تلویزیون های اولد ال جی و کیولد سامسونگ رقابت تنگاتنگی وجود دارد که طرفداران سامسونگ کیولد را پیشنهاد می دهند هرچند شرکت مایکروسافت بصورت رسمی برای دستگاههای Xbox خود کیفیت تصویر تلویزیونهای کیولد سامسونگ را پیشنهاد نموده است.

نمایشگرهای QLED جدید سامسونگ می‌توانند روشنایی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نیت ارائه دهند. مدل ۶۵ اینچی تلویزیون Q9F می‌تواند به روشنایی ۲۰۰۰ نیت هم برسد. همین ویژگی باعث شده این تلویزیون‌های جدید حتی نسبت به مدل‌های جدید تلویزیون‌های اولد، از نظر روشنایی کیفیت بسیار بهتری ارائه دهند.

البته کیفیت تصویر اولد ال جی هم بسیار عالی و منحصر بفرد است و در این میان قضاوت بین اولد ال جی و کیولد سامسونگ  را بر عهده خوانندگان مطلب می گذاریم.

بهترین تلویزیون بازار در سال ۲۰۱۸

در مورد بهترین تلویزیون بازار در میان برندهای ال جی و سامسونگ تلویزیون اولد که ساخت شرکت ال جی و کیولد که ساخت شرکت سامسونگ می باشد و برای اینکه بدانید که QLED بهتر است یا OLED باید از دارندگان این تلویزیون ها و یا کسانی که تجربه استفاده از هر دو نوع را دارند سوال کنید چون بسیاری از ویژگیهایی که شرکتهای سازنده مطرح می کنند جنبه ی تبلیغات و بازاریابی برای فروش محصول خودشان است.

در مورد تلویزیون سونی هم همینقدر کافیست که این تلویزیون در مسابقات TV Shootout دارای ۲ نماینده از ۴ تلویزیون منتخب بود.

مهمترین پارامترهای انتخاب TV Shootout در کیفیت تصویر است. تلویزیون های فوق پس از کالیبراسیون حرفه ای، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. سامسونگ با نسل دوم از تلویزیون های کوانتومی (QLED) به سراغ رقابت با OLED های ال جی و سونی  رفت.

البته در مسابقه سال ۲۰۱۸ به ترتیب تلویزیون های ال جی E8 ، سونی مدل A9F ، سونی Z9F و سامسونگ Q9FN به ترتیب اول تا چهارم شدند.

در ویدئوی زیر می توانید مسابقه بین این ۴ غول دنیای تکنولوژی را مشاهده نمایید.

مشاهده مسابقه بهترین تلویزیون های سال ۲۰۱۸ 

البته ناگفته نماند تلویزیون های پاناسونیک و فیلیپس هم خیلی تلویزیون های با کیفیت و خوبی هستند و چه بسا در کیفیت تصویر چیزی کمتر از شرکتهای ال جی و سامسونگ و سونی نداشته باشند ولی معمولا برندهای معروف فروش بیشتری دارند و مردم کمتر به سایر برندها توجه می کنند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید و یا در مورد خرید تلویزیون نیاز به مشاوره داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.کارشناسان فروشگاه کاکابیست می توانند شما را در انتخاب تلویزیون مناسب تان راهنمایی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
mohammad azizi

نظرات  (۱)

سلام.خوبی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی