خرید از بانه

خرید تلویزیون و انواع لوازم خانگی از بانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ق.ظ

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

 
خرید لپ تاپ استوک از جمله مواردی است که باید در انتخاب آن دقت و حساسیت خاصی به خرج دهید چون شما قطعا لپ تاپ را برای یک یا دو سال نمی خواهید و حداقل انتظار دارید که 5 سال از آن استفاده کنید.
بسیاری از کاربران برند لپ تاپ را برای خرید در نظر گرفته و طرفدار برند خاصی هستند دوست دارند منحصرا همان برند را تهیه کنند.بعضی هم فقط به پردازنده و قطعات لپ تاپ توجه می‌کنند و شاید اهمیتی به برند لپ تاپ ندهند.
سالها پیش که قیمت دلار بالا نرفته بود تهیه لپ تاپ‌های 2 تا 3 هزار دلاری زیاد مشکل نبود و در توان بسیاری از افراد بود ولی اکنون وضعیت فرق کرده چون لپ تاپ‌های نو قیمتشان باتوجه به افزایش قیمت دلار خیلی بالا رفته است.
همین عامل باعث شده که لپ تاپ استوک در بوته آزمایش قرار بگیرد و بسیاری از کاربران جذب آنها شده اند چون قیمت آنها تقریبا یک سوم لپ تاپ‌های نو می‌باشد.
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۱۰
mohammad azizi
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ق.ظ

بهترین تلویزیون های جدید برای خرید

اگر به دنبال بهترین تلویزیونهای جدید هستید مطمئنا با ورود تلویزیونهای جدید 2020 گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و همین امر باعث سختی انتخاب تلویزیون می شود.

در این مقاله بهترین تلویزیون های سال 2019 را مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین تلویزیون برای خرید کدام است؟

اخیراً بازار تلویزیون هم از نظر فناوری و هم از نظر قیمت تغییر کرده است ،. صفحه نمایش های جدید با پنل های (OLED) و با کیفیت بسیار عالی (UHD یا 4K) جایگزین استاندارد 1080p شده اند که قبلاً وجود داشت. اما کدام یک را باید بخرید؟ در اینجا نکات اصلی که باید هنگام خرید یک تلویزیون جدید را بدانید به شما گفته اییم.

بهترین تلویزیون های 4K

رزولوشن های تلویزیون قبلاً بین گزینه های 720p و 1080p بود. سپس به 1080p در مقابل Ultra HD یا 4K منتقل شد. اکنون دیگر جای سوال نیست: 4K به عنوان استانداردی برای تلویزیون های متوسط و بزرگتر از هر کمپانی تولید کننده تبدیل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۵۴
mohammad azizi
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۴۲ ق.ظ

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ال جی

دو شرکت بوش و ال جی در رده ی برترین شرکتها در زمینه ی طراحی و تولید لوازم خانگی قرار دارند که توانسته اند قسمت بزرگی از بازار جهانی را در اختیار بگیرند. کمپانی ال جی یکی از شرکت های به نامی است که سالهای طولانی است در زمینه ی تولید محصولات الکترونیکی فعالیت دارد و توانسته است کاربران و مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب نماید. یکی از محصولات این شرکت ماشین های ظرفشویی است. که در ادامه ی این مطلب به شرح و بررسی دقیق تر تولیدات این برند خواهیم پرداخت. کمپانی آلمانی بوش دیگر شرکت معروف و به نامی است که در زمینه ی طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و ماشین ظرفشویی های تولید شده توسط این شرکت مشتری های زیادی دارد.

در هنگام انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی مناسب و ایده آل نکاتی وجود دارد که باید توجه ویژه ای به آن داشت، از جمله عملکرد، طراحی، میزان صدا و … که هر دو کمپانی بوش و ال جی با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و همچنین رفع عیب های نسل های گذشته توانسته اند ماشین ظرفشویی های بسیار با کیفیت و مطلوبی را روانه ی بازار کنند. در ادامه به بررسی برخی قابلیت های حائز اهمیت در هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی می پردازیم.پس با هم به مقایسه ظرفشویی بوش و ال جی می پردازیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۴۲
mohammad azizi