خرید از بانه

خرید تلویزیون و انواع لوازم خانگی از بانه
نشان ندادن زیرنویس در تلویزیون سامسونگ
تلویزیون

با اشتیاق فراوان برای تماشای فیلمهای با کیفیت Full HD و ۴K  می روید تلویزیون ال ای دی سامسونگ یکی از مدلهای پیشرفته و خوب را خریداری می کنید ولی در هنگام پخش فیلم می بینید که زیرنویس فیلم نمایش داده نمی شود اون وقته که ناراحت می شوید و پول خود را هدر رفته می بینید ولی نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم تا فیلمها را با هر زیرنویسی که خواستید تماشا کنید.

 

نکات مهم برای حل مشکل زیرنویس فارسی

  • تلویزیون شما باید به اندازه کافی پیشرفته باشد تا بتواند زیرنویس فارسی را نمایش دهد یعنی به عبارت دیگر قابلیت پخش زیرنویس در فرمتهای srt و sub/idx را داشته باشد.
  • پوشه، فایل ویدئویی و فایل های زیرنویس را دقیقا مشابه کنید. فقط فرمت باید متفاوت باشد.مثلا فرمت فایل ویدئویی ممکن است mkv یا avi  باشد و فرمت زیرنویس srt باشد.
    فایل زیرنویس را در همان فولدر به عنوان فایل ویدیویی نگه دارید.
  • فرمت ویدئو فایل نیز اهمیت دارد یعنی شاید برخی از فرمت ها زیرنویس را نشان ندهند پس دقت کنید و با فرمتهای مختلف تلویزیون سامسونگ خود را تست کنید و ببینید که با کدام فرمت ها سازگاری بیشتری دارد، سعی کنید از همون فرمت بهره ببرید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.
  • برای استفاده از زیرنویس ها بر روی تلویزیون از طریق USB برخی از محدودیت ها وجود دارد.اگر از لپ تاپ استفاده می کنید می توانید زیرنویس ها را همزمان کنید، فیلم ها را در اینترنت با زیرنویس ها تماشا کنید یا حتی به طور خودکار زیرنویس ها را دانلود کنید. اما تلویزیون این امکانات را شاید نداشته باشد پس ابتدا در لپ تاپ یا کامپیوتر خود فیلم را با زیرنویس تست کنید اگر مشکلی نداشت و تصویر و زیرنویس هم خوانی داشت آن وقت می توانید با استفاده از فلش USB فیلم را روی تلویزیون سامسونگ هم نگاه کنید.
  • اگر زیرنویس شما در تلویزیون به شکل های خرچنگ قورباغه نشان داده شد سعی کنید زیرنویس را در لپ تاپ خود با برنامه نوت پد notepad باز کنید و save as  را بزنید در پنجره باز شده گزینه unicode را انتخاب نمایید و با این کار حتما مشکل شما حل خواهد شد.

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد و بتوانید فیلمهای مد نظرتون را با زیرنویس مشاهده نمایید.

اگر با کارهای فوق مشکل شما حل نشد می توانید در همین صفحه نظرات خود را بنویسید تا مشکل شما را رفع کنیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
mohammad azizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی