خرید از بانه

خرید تلویزیون و انواع لوازم خانگی از بانه
دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ق.ظ

تلویزیون سونی x9000f

تلویزیون سونی X9000F

تلویزیون سونی X9000F دارای کیفیت تصویر ۴K همراه با نور پس زمینه Direct LED، قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR، خصوصیت ۴K X-Reality™ PRO،تکنولوژی رنگ های زنده، نرخ حرکت تصویر X-Motion Clarity و همچنین امکان درخشندگی صفحه نمایش می باشد.نوع بلندگوهای این تلویزیون سونی Bass Reflex همراه با توان صدای ۲۰ وات و همچنین فناوری های پاک سازی صدا، DSEE صدا و Cinematic S-Force Front Surround در نظر گرفته شده است. قابلیت اسمارت به همراه سیستم عامل اندروید و بازدید از فروشگاه های مختلف اینترنتی و همچنین مرورگر Opera مربوط به بخش هوشمند تلویزیون سونی هستند. به علاوه طراحی شیک همراه با امکان مدیریت کردن کابل ها و پنهان سازی آن ها نیز برای تلویزیون سونی تعریف شده اند. هر یک از درگاه های ارتباطی HDMI و USB همراه با حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت در کنار ورودی RF، کامپوزیت، گیرنده های DVB-T، DVB-T2 و همچنین بلوتوث نیز مربوط به دیگر امکانات تلویزیون سونی هستند.

 

Sony X9000F یک تلویزیون ۴K بزرگ با کیفیت تصویر چشمگیری است، مخصوصا در یک اتاق تاریک به دلیل نسبت کنتراست بالا و پشتیبانی از قابلیت local dimming . مدل x900F به دلیل برجستگی ، وضوح و روشنی در HDR فوق العاده است.در حرکات سریع تصویر هم بسیار عالی عمل می کند و  زمان پاسخ به این حرکات بسیار سریع است و تنها نکته منفی این تلویزیون سونی در زاویه دید باریک آن است بنابراین بهترین کیفیت تصویر برای کسانی که به طور مستقیم در مقابل تلویزیون قرار می گیرند، نمایش داده می شود.

امتیازات داده شده به تلویزیون X9000f امتیاز از ۱۰
میانگین امتیازات از لحاظ کاربرد تلویزیون ۸.۳
حالت فیلم ۸.۵
حالت نمایش ۸.۲
حالت ورزش ۸.۱
حالت بازی ویدیویی ۸.۶
حالت HDR در بازی ویدویی ۸.۵
حالت HDR در فیلم ۸.۳
استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر ۸.۳

طراحی تلویزیون سونی X9000f تولید ۲۰۱۸ بسیار عالی است. این با زیبایی سنتی تلویزیون سونی x9000e سال گذشته کاملا متفاوت است . قابل توجه ترین تفاوت ان پایه های گسترده ان است که به یک میز بزرگ تر نیاز دارند اما به گونه ای طراحی شده اند که ساندبار یا نوار صوتی سونی می تواند به شکل راحتی بین پایه های ان قرار گیرد . مدیریت کابل پایه مشابه سونی X9000E در پشت پایه وجود دارد، اما این به اندازه X9300E که شامل مسیریابی از طریق پنل پشتی است، خوب نیست. کیفیت ساخت تلویزیون بسیار عالی است.

پایه ها

پایه بسیار گسترده تر از سایر تلویزیون های سونی است زیرا فاصله ای بین دو پایه وجود دارد و احساس امنیت بیشتری با این تلویزیون می کنید. همچنین یک کانال در پشت پایه ها را برای مسیریابی کابل فراهم می کند، که بسیار خوب است.

تصویر استند و پشت تلویزیون سونی X900F

پشت تلویزیون

عقب تلویزیون کاملا اصولی است و بسیار مشابه مدل سال گذشته طراحی شده است. دو گروه ورودی در پشت تلویزیون وجود دارد. یکی از گروهها در پشت تلویزیون و در پایین قرار دارد و اگر تلویزیون نزدیک به دیوار قرار گیرد، دسترسی به آن دشوار است. گروه دوم در کنار و بغل تلویزیون قرار گرفته ،و دسترسی به آن آسان تر است.

تصویر پشت تلویزیون سونی مدل X9000F

کناره ها و حاشیه ها

حاشیه ها و لبه های این تلویزیون بسیار نازک هستند و تقریبا مشابه مدلهای قبلی سونی هستند.

حاشیه های تلویزیون سونی X900F

ضخامت

هنگام مشاهده تلویزیون سونی X9000f از بغل، ضخامت متوسطی دارد. این مدل کمی بیشتر از برخی از تلویزیون های دیگر سونی مانند X9300E، از دیوار خارج میشود (برای نصب به دیوار) اما این امر، اهمیت زیادی ندارد.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت X900F خوب است و اگر چه این تلویزیون به طور کامل پلاستیک است، به نظر می رسد به خوبی ساخته شده و محکم است.

کیفیت ساخت تلویزیون سونی x900F

 

دمای تلویزیون

دمای این تلویزیون سونی متوسط ۳۰ درجه و ماکزیمم هم ۳۳ درجه سانتیگراد می باشد.به عبارتی تلویزیون سونی ۷۵X9000F به لطف صرفه جویی در مصرف انرژی در محدوده لوکال دایمینگ جایی که اوج روشنایی لازم نیست ، کاملا خنک است. تلویزیون دارای دریچه در امتداد لبه پایین و در پشت به سمت بالا است که به نظر می رسد هنگامیکه تلویزیون بر روی دیوار نصب می شود مسدود نمی شود که این خیلی خوب است .

درجه حرارت تلویزیون سونی X9000F

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X9000F

تلویزیون X900F کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. هنگامی که در یک اتاق تاریک باشید، عمیق سیاه آن می تواند کمک زیادی به بازتولید صحنه تاریک کند. این عمدتا به دلیل نسبت کنتراست چشمگیر، یکنواختی خوب سیاه و ویژگی local dimming محسوب می شود. هنگامی که در یک اتاق روشن تر تنظیم می شود، تلویزیون بسیار خوب عمل می کند چرا که دارای شدت روشنایی SDR بزرگ است . یکنواختی خاکستری خوب است و اثر صفحه نمایش کثیف برای تماشای ورزش هایی مانند فوتبال و یا هاکی روی یخ قابل مشاهده نیست.

هنگامی که به زاویه دید می رسد، عملکرد Sony X9000F زیاد جالب نیست. در نهایت، HDR عالی به نظر می رسد و این عمدتا به دلیل بالاترین روشنایی HDR است ، زمانی که با لوکال دایمینگ همراه است می تواند نکات بسیار برجسته را نشان دهد .

 

کنتراست بومی : ۵۹۸۱ : ۱

تلویزیون سونی X9000f دارای نسبت کنتراست خوبی است. وقتی که در یک اتاق تاریک قرار دارد، می تواند رنگ سیاه عمیق را به خوبی نمایش دهد، اگر نور خانه شما کم است یا یک اتاق تئاتر دارید ، این تلویزیون انتخاب خوبی برای شماست .زمانی که لوکال دایمینگ روشن است نسبت کنتراست در الگوی تست شطرنجی بالا می رود اما نه خیلی زیاد، زیرا این نقاط به اندازه کافی کوچک نیستند تا تأثیری بر این الگو داشته باشند.

Native Contrast X9000F

 

برای خرید تلویزیون های سونی مدل X900F از بانه می توانید به فروشگاه کاکابیست مراجعه کنید و با توجه به بودجه خود ال ای دی موردنظر خود را سفارش دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
mohammad azizi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی